DESPRE NOI

Primăria Timișoara este prima din România care va înființa o Unitate centrală de achiziții (UCA), în cadrul unui proiect pilot al Agenției Naționale pentru Achiziții Publice (ANAP). Alături de Consiliile Județene Sibiu și Harghita, municipalitatea timișoreană va înființa o agenție locală de achiziții care va centraliza toate achizițiile publice făcute de Primăria Timișoara și instituțiile din subordine: teatre, școli, servicii publice etc. Acest lucru va conduce la o economie semnificativă la bugetul local și cel al instituțiilor din subordine. „Mă bucur mult că am fost aleși pentru a implementa acest proiect pilot. Administrația publică din România are nevoie de o transformare profundă și Primăria Timișoara are ambiția să fie vârful de lance în acest proces de reformă. Achizițiile publice sunt mecanismul cheie prin care se cheltuiesc bani publici. Dacă sunt prost făcute, plătim dublu prin prețuri mari și calitate slabă. Prin centralizarea achizițiilor din toate instituțiile publice locale vom scădea costul și vom crește calitatea produselor și serviciilor cumpărate. Un alt pas concret pentru transparență și profesionalism în administrație”, a declarat primarul Timișoarei, Dominic Fritz. Unitatea centrală de achiziții va încuraja cooperarea între entitățile subordonate și va comasa nevoile lor de achiziții. Acest proces va genera economii semnificative la bugetul local, va reduce birocrația și va crește interesul firmelor care pot oferi bunuri și servicii.Înființarea Unităților centrale de achiziții locale este una din măsurile prevăzute în Strategia națională în domeniul achizițiilor publice, implementată de ANAP.

MISIUNEA AAPT

Avem misiunea de a schimba felul în care achizițiile publice funcționează. În locul abordării clasice de achiziții organizate individual de către fiecare autoritate contractantă noi propunem achizițiile publice centralizate pentru produsele de larg consum ale instituțiilor publice. Astfel degrevăm compartimentele de achiziții ale Utilizatorilor noștri de o parte din operațiuni și îi lăsăm să se ocupe de achizițiile semnificative pentru instituțiile lor.

VIZIUNEA AAPT

Vrem să trăim într-o lume fără compromisuri în ceea ce privește calitatea. Atât din punctul de vedere al serviciilor oferite cât și al produselor pentru care întocmim procedurile de achiziție centralizată. Acordăm astfel mult timp și multă atenție Utilizatorilor noștri și solicitărilor venite de la ei.

ECHIPA NOASTRĂ

Puterea noastră stă în fiecare dintre noi, fiecare fiind unic în felul său. Vrem să oferim cele mai bune servicii pentru că am învățat de la cei mai buni. Vrem să fim aceia care schimbă fața achizițiilor publice în România.

Adrian BORUGĂ

Director general

Adriana WACHTER

Expert achiziții publice

Erika Iuliana TOTH

Expert achiziții publice

Tiberiu CRIVOI

Responsabil dezvoltare rețea Utilizatori

Ramona GRIGOROF

Expert achiziții publice

Consilier local

- Simion MOȘIU

Consilier local

- Andrei MEȘTER

REPREZENTANȚII ASOCIATULUI UNIC CONSILIUL LOCAL TIMIȘOARA

Președinte C.A. - Administrator

- Monica OCNEAN

Director general - Administrator

- Adrian BORUGĂ

CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE

TRIMITE-NE UN MESAJ

Dacă sunteți interesat să aflați mai multe despre activitatea noastră, dacă aveți o propunere de colaborare sau sunteți interesat în a face o achiziție - abia așteptăm să primim mesaje de la dvs.